26 lip 2016

Ulubiona Piątka



Ostatnio często tego było więc ja tez postanowiłam przygotować strony, które najchętniej czytam . 





Soni fanpejdża poznała zalednie kilka miesiecy temu a tak go polubiłam . Bardzo lubię tą stronke pisze fajne posty , ma super zdięica i ma fajowego bloga <3 Blog Soni


Bardzo lubie tą stronke o Soni i jej bloga pisze fajne i bardzo ciekawe posty  , które bardzo wciągają czytelnika . Sonia jest teraz chora więć wysyłamy ci duzo buziaków i życzymy szybkiego powrotu do zdrowia . Blog Soni


Negra & Mucha to po prostu mieszanka wybuchowa . Negra ON czasem agresywna , mądra  znaleziona w lesie , ale jej los się odmnieł jak znalazła ją Lidzia <3 Mucha lubi jedzienie i leniuchowanie , boi się dużych psów .Mają też bloga Blog Mucha&Negra



Ozgarda fanpejdż poznałam zalednie kilka dni a już go polubiłam  tego psiaka . Bardzo lubie jego bloga Blog Ogarda .  Bardzo podoba mi się zdięcia psiaka 

Czester to 8 letni york jest może stary ale jary :)
Umie wiele szyuczek i życze wam byście się zapisali na zawody Agility . Maja też bloga blog Czestera , robi tez piekne zdięcia .


Na ta piątke lubie najbardzije wchodzić.. 


PozdrawiaMy  









13 komentarzy:

  1. Sorry, ale Mucha to nie Nuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za napisanie o nas, ale naszła mała pomyłka, Nuka należy do Asi Ż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem przepraszam cb bardzo za ten mój bład juz poprawiam <3

      Usuń
  3. Dziękujemy za wyróżnienie :)
    To naprawdę miłe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy :)
    Poza tym fajny i pomysłowy post.

    Pozdrawiamy: http://soniakochanasunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej ani jednej z tych stron, hahah. Dobrze jest poznać kolejnych psiolubnych :)
    Pozdrawiam, Czarne Kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah to ciesze się , ze poznałaś ale planuje jeszcze dac top10 stronek jeszcze bo nie tylko na te wchodze :) Pozdraiwamy https://pusiaares.blogspot.com/

      Usuń
  6. Niestety Ozgard to nie Ogard ;)

    OdpowiedzUsuń