12 gru 2016

TOP 10

Wcześniejsza Top 5 bardzo wam się spodobała więc powracam z Top 10 bo nie śledzę  tyko 5 stronek jest ich więcej :)  





NUKA
Jest to super stronka opisująca życie Nuki , które nigdy nie jest nudne jeśli was zaciekawiłam to szybko zajrzyjcie do jej fanpage ! 



Ta stronka jest poświęcona super psiakowi o imieniu Astor w typie ON . Chcesz śledzić jego przygody to zapraszam do jego stronki .

Czakiego stronkę znalazłam kilka miesięcy temu i od razu polubiłam tego psiak jest cudownym , mądrym kundelkiem . A i bym zapomniała zapraszam również to stronki jego " brata " Axela  .


A to stronka Zuli  suczka w typie owczarka australijskiego . Opisuje super przygody suczki . Masz może ochotę dowiedzieć się czegoś więcej zajrzyj na in fanpage .


Ginke Turbinke chyba każdy zna . To chyba była moja pierwsza stronka , która polubiłam na fb . Jeśli jeszcze nie znasz to nie wiesz co tracisz .

Mango super psiak . Strasznie polubiłam tą rasę dzięki tej stronce  opisuje wiele przygód psiaka więc zajrzyjcie do niego a na pewno się nie zwiedziecie .

Nuka to suczka w typie Owczarka Niemieckiego Długowłosego jest śliczną suczką , mądrą . Zachęcam was do polubienia jej stronki .




Owczarkowe Perypetie
Elza jak ja bardzo lubię jej imię jest  w typie On . Elza kocha piłki i pullera . Super stronka , wiele przygód po prostu zachęcam was do zajrzenia na in fanpage .


Owczarkowe szaleństwo
Majlo jest to psiak w typie ON . Super psiak śliczny mądry i trzymam kciuki by przywołanie było opanowane . Jeśli chcecie poznać bliżej Majlo odwiedź jego fanpage !


Tą stronkę poznałam nie dawno i od razu zakochałam się w jego czekoladowych oczach . Zawsze chciałam mieć yorka , ale wyszło inaczej .Stronka opisuje super jego przygody , umie dużo sztuczek. Po prostu york na 102 .



PozdrawiaMy 


11 komentarzy:

  1. Bardzo miło mi znaleźć się w takim zestawieniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega się cieszę, że przykuliśmy waszą uwagę ! :) Miło aż czytać ! <3
    Czekoladowy Team

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło. <3 Chyba pierwszy raz znaleźliśmy się w tego typu poście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy :D Bardzo nam miło, nigdy bym się nie spodziewała :*
    Pozdrawiam, Klaudia i Czaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektore z nich znam i sa naprawdę ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy :D Pierwszy raz znaleźliśmy się w tego typu poście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne:) Szukacie może bannera? jak tak to napisze na stronce na pv :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo... Bardzo się cieszymy z Nuką, że znaleźliśmy się w waszym top10 <3

    OdpowiedzUsuń