2 paź 2016

WIELKI POWRÓT !

Wracam do blogowania .



Przepraszam was, że długo nie blogowałam , ale obiecuje poprawę ..
  W tym poście opowiem wam o moim spacerku z Pusia . W czwartek po szkole wybrałam się z koleżanką na 4 godz. spacer po łąkach . Oczywiście nie obyło się bez zdjęć , których jest mnóstwo .
Spacer był 6 km mam takie plany by w tym miesiącu przejść z psiakami około 20 km . Mam nadzieję , że to wypali . Wracając do spaceru , gdy tak szłyśmy zrobiła Ola filmik tu macie link filmiku , znaleźliśmy 3 zł to była bardzo miła niespodzianka dnia . Czego nie robię dla moich fanów by pokazać wam zdjęcie psa z jak najlepszej perspektywy .


A tu łapcie fotki z spaceru :)















( mistrz drugiego planu * bąk ) 


Dziękuje za przeczytanie .
PozdrawiaMy 

6 komentarzy:

  1. 20 kilometrów w ciągu całego miesiąca? To nawet nie jest 1 km dziennie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na długie spacery chodzę rzadko , ale może zrobimy więcej niż 20 km stopniowo zaczynamy a potem coraz więcej :)

      Usuń
  2. Żebym ja miała z kim chodzić na spacery, a nie tylko sama z psem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej na to cierpiałam ,ale teraz mam z kim chodzić i mogę do kogoś pogadać :) I trzymam kciuki byś ty miała z kim chodzić nie tylko z psiakiem <3

      Usuń
  3. Fajnie, że wracasz do blogowania. :)

    Super, że spacer Wam się udał. ;)

    OdpowiedzUsuń