30 lip 2016

Psiara z inej strony



Każdy wie otym , że jestem wielką psiara , ale nie tylko psami żyje . W tym poście pokaże wam co też lubi przedstwaie wam moją ulubioną top 6 .


1.SPORT
Bardzo lubie naszą reprezentacie Polski i  piłke nożną jak na dziewczyne nigdy nie opusciłam , żaden mecz . Też bardzo lubie grać w piłke nożna mogłabym grać godzinami i oglądąc mecze <3  

2.MUZYKA 
Muzyke lubie najczęściej suchać jeżdząć samochodem , idą spacerem z pieskami . Chce wam pokazać 3 tytuły piosenek moich ulubionych , ale to nie wszystkie :) 

3.FOTOGRAFIA 

Robie zdięcia swoim psą telefonem i bardzo to lubie . Robie zdięcia naturze,zwierzetą i czasami ludzmi <3 Mam w planach kupić aparat specialny i zbieram na niego . Fotografia to dla mnie taki czas co moge się wyciszyć , zobaczyć piękne widoki <3 

4. Koty
Jestem mała kociarą  mam kotka rudego i go kocham . Nie mam bardzo dużego bzika na punkcie kotów jak na psy. Kocham mruczneie kota , jak położy kołomnie i jak będzie mnie zaczepiał bym na niego wzruciła uwage .  


5. Filmy
Najbardziej lubie filmy komediowe , kocham się śmiać . Horrory też lubie oglądać , jak mnie jakiś zaciekawi . Histroryczne to tak pół na pół czasami oglądam jakieś ,ale to czasami . 



PozdrawiaMy 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz