4 sie 2016

Recenzja kijka do rzucania piłek

Przychodze do was z recenzją kijku do rzucania piłki .  Czy twój piesk kocha aportować ? . Jeśli tak to ten kijek jest specialnie dla ciebie i twojego czworonoga małego i dużego . Dzięki temu kijkowi możemu dalej rzucać piłke i nie musimy ja ręką podnosić jak jest w błocie , ślinie lub mokra .To jest moja pierwsza recenzja na stronce i mam nadzije , że wam się spodoba .





W tym zestawie była też piłka żółta w szare paski i czarne łapki psa . Ma ona dziwny zapach ( dla mnie śmierdzi ) po kilku myciach nadal zapach jest wyczuwalny . Po kilu zabawach z moimi pieskami na piłce czuć wzgniecenia więc lepiej się wyposażyć w zapasową .




Zdięcia z zabawy : 










Podsumowując :
 * Kijek każdemu polecamy i mały i dużym , 
 * zwiększa zasięg rzutu piłki 
 * pozwala na podnieśienie piłki bez prudzenia rąk 
 * wielka szkoda , że w tym zestawie jest tylko jedna piłka 
 * super cena ( 2,99 zł w Pepco ) 
 * wybór kolorów 
 - piłka się szybko niszczy 
- piłka nie ładnie pachnie 

Polecamy !!! 

Dziekuje za przeczytanie recenziji i zapraszam do komętowania :) 

PozdrawiaMy 


6 komentarzy:

  1. Recenzja fajna, ale zabrakło mi wielu szczegółów. Mogłabyś dopisać cenę, podać ewentualne wymiary lub bardziej rozpisać się na temat kijka.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci kupiłam go w Pepco za 2.99 zł , wymiarów nie było nawet nie było z jakiej firby został zrobiony , był tylko sam kijek z piłką . Więc nie miałam co napisać pytałam sie pani z skelpu z jakiej firmy został zorbiony a ona ,że ja nw

      Usuń
  2. Jak na pierwszą recenzję nieźle Wam wyszło lecz na przyszłość rozpisz się trochę na temat produktu, np. czy przy mocniejszym rzucie istnieje możliwość złamania takiego "kijka" ;)

    Pozdrawiamy, Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki i nastepnym razem postaram się napisać lepiej , ale pierwsza zawsze nie powala . Następna będzie lepsza i dzieki za rade :) Pozdrawiamy :)

      Usuń