31 sie 2016

WAKACJE 2016

Już jutro przywitamy te szkole mury , ławki i naszych znajomych pewnie , każdy trochę tęsknił za ziomkami z klasy :) W tym wpisie chiałam wam opowiedzieć wam o naszych wakacjach i je podsumować .Wiec zapraszam do czytania <3


Nasze wakacje były w połowie aktywne pierwszy mies. był bardzo leniwy nic nie robiliśmy tylko się bawliliśmy , później wzieliśmy udziałw projekcie i tak siepień stał się aktywny o wynikach w projekcie dowiecie się zaniedługo <3 Nauczyłam psiaków kilka nowych sztuczek , chodziliśmy na długie spacery i zabrałam psiaki do lasu i zachowały się bardzo dobrze jestem z nich dumna . 


Co kupiłam ?
Kupiłam obroże dla Pusi w batmana ( mam w planach dokupić smycz w te sam wzorek ) , zabawki , dla Aresa kupie obroże w wąsy już zamówiłam i przryjdzie na początku września. Dużo smaczków . 


PODSUMOWANIE 

Te wakacje się nam udały , nie osiagnełam wszystkich celów jakie chiałam , ale jestem z nich szczęśliwa .
Mam nadzije , że następne będą jeszcze lepsze niż te i w koncu udamy się na spacer z nowymi kumplami .





A jak wy spędziliście te wakacje z pupilami ? 


5 komentarzy:

  1. Super, że Wasze wakacje się udały! :)

    Jeśli jesteś ciekawa, jak nam wakacje minęły, zapraszam tutaj: http://whippetzpasja.blogspot.com/2016/08/wakacje-2016-podsumowanie.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny owczarek, kiedy chciałam kupić psa też chciałam owczarka, są idealne, ale niestety jeszcze nie mieszkam sama, co przeszkadzało mi w podjęciu decyzji niestety. Ale teraz też bardzo kocham swojego. Z tego co przeczytałam to twoje psiaki pewnie mają parę pięknych obróżek a reszta fajnych w drodze.

    http://kreatywnosc-jest-kluczem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje twój psiak jest bardzo śliczny i mam nadzije , że może kiedyś też będziesz miała ON
      Pozdrawiamy i zapraszamy https://pusiaares.blogspot.com/

      Usuń