10 wrz 2016

Q&A



5 dni temu na naszym fb dałam wam taka możliwość zadawania mi pytań a ja na nie odpowiem . Pytań zadaliście mi 19 . Postanowiłam na rok szkolny posty na blogu dodawać na weekend w tedy mam więcej czasu na napisanie i zrobienie jakiś zdijęć na bloga . 

Co było powodem założenia stronki na facebook'u ?
Jaki powód ponieważ zawsze oglądałam stronki inych psów i tak bardzo chciałam mieć swoja  fanów , pisać posty i po kilku namysłach założyłam swojego .

 Dlaczego takie imiona dla psów ?
Dla Pusi imienia nie wybrałam ponieważ nie ma ja od szczeniaka ( jeśli chcecie bym napisała skąd mam Pusie napiszcie)  imie wybrali jej dawni właściciele .A dla Aresa  wybrała moja sis takie wymyśliła i takie zostało .

Ile masz wszystkich zwierząt ?
Mam dwa psy i 1 kota .

Lubisz szkołę? 
Trochę tak lubie ziomków ze szkoły tęskniłam troche za nimi a z drugiej nie wstawianie wcześnie , lekcje nauka i kartkówki .
Do której klasy chodzisz ?
Chodze do 2 gim. 

Jaką karme jedzą twoje psy ? 
Moje psiaki jedzą różna karme czasem kupie marketówki a tak to moja mama kupuje karme nazwy nie pamiętam .

Jaki masz kolor włosów ?
Brązowy 

Jaki masz kolor oczu ? 

Brązowy ciemny 

Jaka jest twoja ulubiona rasa psa ? 
ON i Podhalan 

Lubisz koty ? 
Lubie , ale nie tak bardzo jak psy . Mam 1 kota , którego nie zamieniłam go na innego .

Będziesz miała nowego psa ? 

Może kiedyś  nad małym psiakiem do domu w wielkości yorka zobaczymy . 

Co sądzisz o moje stronce ( Pusia i Nuka ) ? 
Bardzo ją lubie , i mam nadzieje , że sie kiedyś spotkamy z psiakami .

Co lubisz bardzije koty czy psy ? 
Psy ale koty też lubie .

Gdzie mieszkasz na wsi czy w mieście  ? 
Mieszkam na wsi .

Dlaczego akurat On i Podhalan ?
Bo w tej rasie sie po prostu zakochałam .

Czy jesteście testerami ?
W tym momecie nie , ale mam nadzieje , że to sie zmieni .

Masz aparat ?
Nie , ale zbieram na niego .

Czym robisz zdijęcia ?

Robie tel .


To tyle bardzo dziekuje za te pytania i zapraszam do kom .


PozdrawiaMy ....







2 komentarze: