12 lut 2017

Ferie zimowe : podsumowanie


Ferie zimowe w tym roku zaczęliśmy 30.1 a skończyliśmy je 12.2 . Teraz wypada podsumować te
nasze 2 tygodnie laby od obowiązków szkolnych .Zapraszam wszystkich do czytania .


Podsumowanie ferii 2017 

Nasze ferie spędziliśmy nawet aktywnie pierwsze dni było leniuchowanie a reszta to była spędzona aktywnie .Wraz z psiakami przeszliśmy około 25km chodziliśmy głownie do lasu i  na pola  ( nie mam zainstalowanego endomendo do mierzenia km tylko jak wracaliśmy z spaceru patrzałam na mapie google ile przeszliśmy ).Dużo o naszych spacerach nie będę tu pisała trochę ćwiczyliśmy sztuczki , dużo się bawiliśmy  i też  ponieważ u mnie na wsi nie dało się umówić z żadnym psiakiem na spacer a wielka szkoda .





Nauka sztuczek - przez te dwa tygodnie , które spędziliśmy na nauce sztuczek nie poszły w las  u Pusi dopracowałam przywołanie i czołgaj się a natomiast u Aresa uczyłam go sztuczki " proś" ( jednak tej sztuczki nie mamy całkiem opanowanej , ale idziemy w dobrym kierunku Areskowi trudno utrzymać równowagę bo trochę swoje waży ) nauczył się sztuczki "a kuku " szybko ją opanował i "slalom" mamy prawie nauczony u obu psiaków. 



Podsumowując te nasze ferie były  spędzone aktywnie lepsze niż nasze poprzednie . Umocniłam więzi z swoimi psiakami zrobiłam masę fotek . Jak zauważyliście zmienił się wygląd bloga mi strasznie się podoba . A wy jak oceniacie nowy wygląd bloga , który zrobiła Oliwia Szewczyk jeszcze raz bardzo tobie dziękuje masz talent .. A wy jak spędziliście te ferie a może zaczynacie je teraz ? Życzę wam by wasze ferie były udane .


Dziękuje za przeczytanie .
Zapraszam do komentowania ..


2 komentarze:

  1. To fajnie , że ci się podoba . Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje tez sie dzis niestety kończą, ja spedzilam je raczej na leniuchowanou 😥

    OdpowiedzUsuń