26 mar 2017

Q&A -pytania i odpowiedzi




Nie dawno na naszym fb była możliwość zadawania nam pytań do Q&A i przyszła pora na nie odpowiedzieć .

1.Skąd pomysł na założenie stronki?  

Szczerze pomysł na założenie stronki przyszedł znienacka .Od zawszę śledziłam psie stronki i marzyłam  o swojej stronce i blogu .Skłoniło mnie też , że chciałam prowadzić taki internetowy pamiętnik  opisujący tam nasze sukcesy te małe i duże by mieć potem co wspominać . 


2. Czy twoje psy są rasowe?

Ares jest w typie podhalana  jak i Pusia jest w typie On 


3. Jakie psie imię (dla suczki i pieska) podoba ci się najbardziej? 

Dla suczki : * Berta * Pusia 
Dla psiaka ; *Bailey * Ares * Bobik 

4.Kto wybierał imiona twoim psom? 

Dla Aresa imię wybrali tata i moja siostra a dla Pusi jej pierwsi właściciele . 


5.Masz w planach więcej psów? 

Jakieś plany są na powiększenie mojego psiego stada może kiedyś pojawi się nowy mały przyjaciel . Czas pokaże .

6.Jaką karmę jedzą Twoje psy? 

Moje psiaki obecnie jedzą karmę  Petvita .

7.Skąd masz psy ?

Pusie mam od pewnego małżeństwa , którzy mieli jechać za granice i nie mogli jej ze sobą zabrać .Aresa dostaliśmy od kolegi taty ( długo namawiałam swojego tatę na kolejnego psa , ale się zgodził ) 

8. Co najlepiej wam wychodzi ? 

Najbardziej wychodzi nam przywołanie , samokontrola i zabawa .

9. Gdzie śpią twoje psy ? 

Moje psy śpią w kojcu .

10.Jakie są ulubione smakołyki twoich psów ?

Ulubione to Maced , Pedigree ( czasami ) , 8in1 , Natural Snack (wszystkie rodzaje ).

11. Jaki rodzaj zabawek preferują twoje psy? 

Dużo szarpaków , kilka piłek , gumowe frisbee i kilka pluszowych zabawek . 

12.Wolisz "psie" zakupy robić w internecie czy w sklepie stacjonarnym? Dlaczego? 

Wole sklepy internetowe , ponieważ mam tam większy wybór produktów dla psiaków . 

13.Czy interesujecie się jakimiś psimi sportami? 

Tak dogfrisbee . obedience agility ,frisbee . 



Czy te oczy mogą kłamać ? 




Pozdrawiamy i dziękuje za przeczytanie

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma za co i ja dziękuje Ci za zadane mi pytań :)

      Usuń
  2. Super! Też myślałam nad O&A na fejsie ;) To prawda, Bobik to najfajniejsze psie imię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje to czekam na wasze Q&A . Tak to prawka jak byłam mniejsza miałam Bobika , który był super psem <3

      Usuń
  3. Fajny pomysł na wpis, może w przyszłości też zrobię coś takiego. Vasco też lubi smaczki Maced i 8in1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* i zachęcam do napisania takiego wpisu chętnie zadałabym Wam kilka pytań . O jak super :*

      Usuń
  4. Jak miło słyszeć i jak posmakowała karma ? Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) A jaką karmę jadły przed petvitą?

    OdpowiedzUsuń